Imorgon är det skolan :D

Tjoho imorgon är det skola igen :D Äntligen säger jag bara ;D Vad kul det ska bli att träffa alla igen, varenda dag! :D
Så ikväll ska jag fixa och dona inför morgon dagen. Ska ha en helkropps behandling och duscha klippa naglarna fila dem så de inte så ojämna :P och smörja in kroppen med återfuktande krämer. Jag blir så tor i hyn när det är varm. Och viserligen har det inte varit vart nu de senaste veckorna men jag har varit väldigt slarvig överhuvudtaget att smörja in mig isommar. Så det är därför ;P Ska bli jätte skönt. Jo och så ska jag gå ut på fjärdhundraskolan hemsida och se ifall vårat schema har kommit upp. Kul att veta ju hur det blir ;) Hoppas inte vi går långdag imorgon bara, det fick vi göra föra sommaren när vi började 7:an! Då var det långdag första dagen. Jag tycker faktiskt att man bara bordde behöva gå fram till lunch den första dagen. Vore mycket bättre. Så man hinner smälta allt om ni förstår vad jag menar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0