Hyrt film

Hah... oj ni denna filmen ska ni se aså! Vi har ju digital-Tv frå Telia och ifrån dem kan man även hyra film. Så för första gången så gjorde vi det nu ikväll. Vi hyrde en komedi. Kommer inte ihåg vad den hette. Men aså shit vad bara den var aså! Man skrattade så man höll på att schikna :P haha verkligen jätte bra. Som sagt så kommer jag tyvärr inte ihåg vad den hette för annars hade jag defenetift rekommenderat den. Den handlade om en man som var städare på nåt tv-spels företag, men han hade råkat ut för en olycka med FBI så han hade tapat minnet helt. Och den var så rolig. Han trodde nämligen att han var spion.
Men orkar inte gå så djupgående in på det hela.
Men om man vill se filmen en gång till så är det så att man har filmen hemma i boxern i 20 timmar. Så tills nån gång i morgon kväll kan man se den hur många gånger man vill. Sen försvinner den. Det kosta 49 kr. Tycker jag var lagom pris.
Ne nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag sova! Så godnatt på er allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0