God morgon!

God morgon på er allihop!
Oj oj vad har jag tänkt igentligen? Jadu det kan man fundera på. Jag gick upp kl.7.00. Har aldrig hänt tidigare under det här lovet! Men det var så att Peppe kom in och var leksugen. Så jag gick upp och trodde att han behövde gå ut. Så när jag traskade upp så vart Peppe på väldigt bra humör och började skälla och ha sig. Då kom min pappa ut från köket. Då visade det sig att han redan hade varit ute och gått med honom och precis kommit hem. Så det var ju inge vidare smart drag av mig. Men jag tänkte så här att eftersom att det är skola imorgon och jag måste gå upp 7 igen så kan jag lika bra göra det nu också. Så kanske man somnar lätt ikväll och då känner man sig utvilad och fresch tills imorgon :)
Nu har Peppe lugnat ner sig och ligger här bredvid mig på golvet. Han är som sagt så söt när han vilar/sover! Vi ska ju åka in idag och lämna honom tillbaks :( Det tycker jag är väldigt synd. Men innan vi gör det så ska jag och mamma ta en promenad med honom i spåret i enköping. Jag har aldrig gåt det tidigare så ska bli lite roligt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0