Gjort mig klar och börjar på ny design

Hejsan!
Nu har jag duschat och gjort mig klar inför morgon dagen. Är så uppspelt över det hela. Tror nog att jag ska gå upp en halvtimma tidigare för att hinna bli klar med allt i tid. Och kanske slänga in ett blogginlägg. Men det är inte säkert.
Men innan jag hoppade in i duschen så skapade jag en ny blogg. Så på den så har jag börjat trixa lite med min nya design. Jag har inte kommit så långt men det är iallafall en början. Så ska spåna lite mer på hur jag vill ha det inatt. Sen så fortsätter nog donandet med designen imorgon när jag kommer hem från skolan. Och så ska ni få höra en lång och härlig berättelse om hur min dag har varit. Oj det ska bli det längst inlägg jag nånsin gjort. Gud vad roligt det ska bli!
Nu ska jag ta och lägga mig tror jag så jag är fräch och utvilad tills imorgon bitti. Så god natt på er allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0