Gåt långpromenad med Frazze


När vi kom hem så var jag ut med Frazze som hade stannat hemma. Han var så glad över att vi kommit hem. Han hade saknat oss så mycket, han sprang runt och hopppade och ja var glad, ni kan ju tänka er själva. Han är så söt.
Nästan direkt gick han och jag ut. För han hade ju vart inne i flera timmar och kanska behövde pinka lite. Så vi gick Kaby runt. Vet inte hur långt där är runt. Men långt är det. Det står ju där att det är en kilometer men det är ju bara till Kaby, vi har ju gåt från Fjärdhundra till Kaby och tillbaks.
Det regnade som fasiken och jag och Frazze var så blöta när vi kom hem så han fick vara kvar ute i hallen och jag fick hämta handduk och torka honom och jag fick byta kläder. Och nu ligger han här bredvid mig och slöar. Fast nu gick han iväg. Han är då bara för söt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0