Gårdagen


Vi var till mörtan med Mia och lill Tobbe

Sen var vi till familjen Englund  och åt mat, för Laila fylde 44 år. Och visst är väl Frazze och Zeta söta? :)

Hejsan!
Sorry att jag inte gjorde något inlägg igår. Men jag hade så lite tid under dagen. Det började så att vi inte skulle göra något alls under hela dagen. Men sen ringde Mia Eriksson och underade om vi ville följa med ut till mörtan och bada. Och då gjorde vi det, var riktigt skönt i vattnet fast det var riktigt skit väder. Så där var vi i 3 timmar . Vi fikade och hade det trevligt. Fast den sista timmen blev lite väl lång. Var väldigt tråkigt om jag säger så!
Sen på kvällen skulle vi till familjen Englund och äta mat. För Laila fylde 44 år. Dom har hund (den vita på bilden) och vi vista inte om dom där två skulle gå så bra ihop men det visade sig att dom kom jätte bra överens. Så den första timmen busade de så mycket så dom var helt slut resten av kvällen.
Sen var det till att äta mat, vi åt nån kötbit, var ganska gott. När alla hade ätit klart var det efterrätt. Det var en jätte god tårta med massa bär och sånt på. Skit mums.
Efter det satt de vuxna och pratade och så plockade de fram lite godis och annat gott. I största del var kvällen väldigt tråkig, främst för att jag inte hade något att göra. Så vad är det man brukar säga...? ... det blir som man gör det till... eller nåt i den stilen. Men liksom jag hade ingen att vara med, alla är äldre och tråkigare än vad jag klarar av. Så det blev inte nån direkt händelserik kväll. Vi åkte hem och jag sov som en stock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0