Full fart hela dan!

Hejsan!
Idag kommer det bli full fart hela dan! Kom nyss hem från en morgon med aftonbladet. Gick ganska bra. Nu sitter jag här och bloggar och läsar lite. Sen ska jag plugga inför mirgondagen. Har franska läxa och massa andra läxor som måste bli gjorda. Sen hoppas jag på att kunde få in en timmes yoga. Som jag har berättat så har jag problem med mina knän och yoga rörelser är bra för dessa problem. Så för första gången sen julafton ska jag göra yoga xD
Jag fick det i julklapp men har bara använt det en gång! Det är illa!
Nu ska jag börja plugga som en tok. Sen efter allt eller så kanske jag gör det nu på en gång..?! Jo det blir nog nu så ska jag ta och fixa och trixa med designen. Trixie gjorde en ny header åt mig igår så ni får förhoppningsvis se allt nytt omnågra dagar eller så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0