Fotografering

Hejsan!
Sorry att jag inte varit inne och skrivit något på så länge. Det är svårt utan datorn. Och jag orkar inte hella tiden hålla på att göra det via mobilen. Det blir jobbigt  om ni förstår vad jag menar?!
Jo idag så var det fotografering i skolan. Ganska trevligt hade alla hoppats på men inte direkt så att alla blev lika trevligt och så efter. För det vart hemska bilder aså! Jag vill absolut inte ha några bilder på mig hem. Jag nöjer mig med skolkatalogen. Fy fan aså vad hemskt det blev! Han var helt kass på allt aså! Man fick inte gå fram och se kortet egntligen men det gjorde jag iallafall och det var fanemig det värsta kort som blevit taget på mig under hela mina 8 år i skolan! Förjävligt helt enkelt!!!!! :@
Ne nu ska ni få höra mer om det br asakerna som hänt idag. Visserligen har det här inte varit nån bra dag alls, men det finns ner att skriva också än bara detta!
På morgonen så var jag inte på första lektionen för jag skulle ner till läkarmottagningen men mina knän. Det tog typ en halvtimme där nere. Men jag fick iallafall veta vad det var för fel, och det var så att om man växer mycket i tonåren så kan musklerna vid knät bli utdragna och inte hinna med så därför blir  det så. Jag har ingen direkt lust att förklara så intensift. Men det här kunde iallafall hålla på från 1 år upp till 2-3 år innan det går över. Så i värsta fall får jag gå runt och ha ont i knäna i 3 år. Inte så jätte roligt direkt..
När jag kom tillbaks till skolan hade vi precis börjat so:n. Så jag kom precis i tid till att vi skulle starta filmen. Vi ska ju se Marie Antoinette (hur det nu stavas??). Det vi sett hitills vill jag väl inte direkt säga att jag håller med allihop om att den är så himla bra. Men förhoppningsvis blir det bättre längre in i filmen.
Sen så har vi haft vanliga lektioner och jag vill väl inte påstå att jag har vait så himla duktig i skolan idag. Inte så att jag betet mig illa utan det att jag inte haft nån skolglädje idag alls. Så det blev inte många tal gkorde idag. Typ 6 tror jag att det blev på matten. Det är väl visserligen bra för att vara jag men illa för att vara för det här året. Och jag har inte varit nån angaskerad i nåt alls idag. Det är ganska dåligt. Hoppas det blir bättre imorn iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0