Får inte tag på varken Johan eller Isak

Hej!
Har säkert berättat det här redan man har så dåligt när minne så måste skriva det igen försäkerhetsskull. Jo jag och Trixie kom överrens om att våran trevliga återträff skulle äga rum hemma hos henne på torsdag. Vilket är om 2 dagar nu :)
Vi skulle vara där vid halv sex, sex tiden på kvällen. Vi ska ha tema filmkväll och alla ska ta med sig en varsin film varav 2 väljs ut av dem som vi ska se. Sen på kvällen vid 11 tiden är det hemfärd. Vi har fåt tag på alla förutom Isak! Dom svarar inte nån gång av de 100 ggr jag ringt! Jag har fåt tag på Johan men det var innan det hela var helt klart men nu när det är det så svarar inte han heller! Ganska iriterande! Men vi är säkra på att dessa kommer iallafall; Jag, Trixie, Elina och Oliwia. Emma kunde inte för just den kvällen skulle hon på Takida konseren och Christine är lite oklart än så länge, hon ska troligen vara med sin kille, Joel. Men förhoppningsvis så får jag svar på smsen jag har skickat till Johan idag. Och då kanske inte jag behöver vara ensam kille ;P Men det är detsamma om så blir, vi kommer ha lika roligt iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0