Blir ingen fotboll

Det blir ingen fotboll! Jag ringde till mamma som var där nere och hon sa att det bara var typ 10 minuter kvar och jag orkar inte komma ner dit och sen direkt åka hem igen. Ne så det blir hemma hela kvällen. Ja förutom de där promenaderna som Frazze måste ut på. Han och jag var nyss ute och lekte lite. Jisses vilket lekhumör han hade idag då xD Det är roligt när det är så! :)
Men jag undrar när han ska åka hem. Inte för att jag vill att han ska göra det utan bara det att jag har haft honom exakt en vecka idag, det känns verkligen inte som att det är så länge, men jag vill liksom veta så man kan börja förbereda för avförden. Så att tex hanns hundgodis inte tar slut innan han åker hem. Det vore ju tokigt! Kommer verkligen att sakna honom när han åker hem. Hehe... jo en sak till som jag undrar är det att dom sa att jag skulle få betallt fast än jag sa nej, så jag undrar typ hur mycket det kan vara xD :P
Hehhe jag är liksom pengagirig, ni som inte visste det! XD Och just nu behöver jag pengar till den nya mobilen. Jag vill ha den nu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0