Aww, söt!

Det gick riktigt bra för honom att sova tror jag! Han startade med att lägga sig inne på mitt rum. Sen vid 12 tiden så var min mamma upp på toa och då gick även han upp för att se vad det var. Sen gick han och la sig i hallen. Där sov han hela natten. Sen vid 8 tiden imorse väckte pappa mig och sa att han ville ut och gå. Så det var bara att parla sig upp. Så vi gick en liten tur och sen när vi kom hem igen gick jag och la mig. Men jag kunde inte somna om igen :( Så Jag gick upp igen vid halv 10 och då gick jag ut. Då möttes jag av min far som sa att min kanin hade smitigt.. igen. Jag blev inte direkt orolig. För visserligen såg vi henne inte men jag var säker på att jag viste vart hon var. Så jag hämtade en morot och gick bakom boden. Kollade in under och där låg hon. Så det var bara att locka fram henne. Så vi fick tag på henne efter ett tag. Men samtidigt så var även Pepe ute, och jag var rädd att han skulle hoppa på henne. Men han brydde síg inte om henne. Så det var väl tur :) Sen när jag satt in henne i buren så lekte jag, Hampus och mamma med Pepe. Vi började med att sparka lite boll. Sen vart han på spring humör .Så det började vi jaga honom lite. Och efter 5-10 minuter var han så tröt så han bara la sig ner på gräsmattan och schippade efter andan :P Hah.. han var så söt medan han sprang där.
Nu ska jag äta frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0