Äta mat ute

Fick nyss reda på att vi inte skulle äta mat hemma. Jag hade hoppats på att dom menade att vi skulle åka till nån flåt lyxig resturang. Men där tog jag allt fel! Pappa och Daniel är uppe i Tickbo och jobbar. Så då hade de ringt och undrat om vi kunde göra iordning mat och åka upp med det åt dem. Och då var det nån av dem som kommit med den korkade ideén att vi också skulle komma upp och äta där. När mamma frågade om jag ville följa med upp och äta så orkade jag inte säga nej. Så jag följer med upp då, synd att Frazze inte var kvar för då kunde han följt med upp och sprungit där uppe löst. Tror han skulle tycka det var roligt. Kommer med bilder senare kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0