Arn igår var fett bra :)

Hejsan! Vi var ju och kollade på Arn igår! Den var jätte bra faktiskt. Jag kan ju inte säga det samma om första filmen men men har däremot var åh så bra! Men jag tänker inte avslöja något för er som inte har sett den kanske inte till veta hur den slutar. Men som sägt är den jätte bra! När vi kom hem så stupade jag i säng på en gång. Sen gick jag ju upp i morse för att sälja Aftonbladet. Det gick riktig bra. Lite senare i dag så kommer det lite släktingar. Ska försöka få tag på en dator till nästa inlägg.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

haaha

2008-08-26 @ 01:35:20
URL: http://jenwikman.blogg.se/
Postat av: Trixie Eklöf

Hur skriver du mobilinlägg, jag menar.. jag får så att meningen jag skriver i själva inlägget blir rubriken. Och hur lägger du in inlägg utan att ta med någon bild?

2008-08-26 @ 15:14:23
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0