Ännu en fredag...

Hejsan. Gör mobilbloggning så det blir ett kort inlägg. Jo vi har haft idrott för första gången i år. Andreas var inte riktigt lika hemskt tycker jag som föra året. Förhoppnins vis blir det ett bra år. Sen hade vi även svenska första gången med Nora. Det var också rätt roligt. På lunchen så gick vi hem till Johan och åt nudelsoppa. Det var ganska gott. Jag Elina och några till som jag inte orkar bry mig om vi inte med på idrotten så vi gick runt spåret. Det var duktig åt oss. Nu ska jag kolla på Haniball.

På bilden så ritade vi lite på elina xD

På idrotten gick vi runt spåret (vi som inte skulle vara med)

Ville ha lite förändring så jag flyttade ner det här till bordet och ställde åter igen upp mina kaktusari fönstret. Slängde också mitt bonsai träd... det var död! 400 spänn i sjön!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nehee så andreas var inte riktig lika hemsk!? jag tycker han var lika torris som vanligt. känslorna för honom börjar kanske krypa fram?? ;P

2008-08-23 @ 23:07:05
Postat av: eliina

sorry glömde ge mig tillkänna vem jag var :P så jag gört nu istället

2008-08-23 @ 23:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0