1 minut

Jaha... nu har jag kommit hem. Var ju ner till läkarmotagningen idag med mitt öra. Och ja, jag var där inne i kanske högst en minut. Inte mer. Hon kollade på örat och sa: Ja men det där ser ju bra ut! Vi behöver nog inte göra något med det, det kommer nog läka av sig själv.
Och det fick vi betala 70 spänn för. Det där skulle ju till och med en synskadat kunnat se och säja. Ja man blir lite förvånad ibland på hur läkare är. Men det går ju inte göra något åt det.
Sen var jag och mamma ner till affären här i Fjärdhundra. Vi köpte 2 cider och en cola tills ikväll och lite mjölk och bröd. Vi skulle ha lite godis också men eftersom att våran affär är en jävla skit affär så fanns det typ ingen läsk alls eller godis. Så vi ringde till pappa och sa åt honom att köpa godis på hemvägen.
Ju jag sa ju igår att vi troligen inte kommer åka, och se! Känner man sin familj eller gör man?
Vi kommer dårå inte åka alls. Viserligen har dom ju en bra anledning för det är ju förjävligt väder. Och dom sa igår på Vädret att det skulle komma upp till 60-100 mm regn. Så det skulle väl inte vara så kul om man körde av vägen av allt regn pga att vi vill köpa kläder. Men det blir säkert nån annan dag vi åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0