Ute med kompisarna :D

Hello!
Idag har jag gjort något jag inte gjort på skit länge. Vart med alla mina kompisar sammtidigt det var typ i februari vi senast var alla tillsammans, aa ´fast liksom utanför skolan. Vi hade skit kul xD
Först sat vi vid Gläntan, det var skit nice! Sen blev det kallt så vi gick hem till Christine. Där åt vi melis och bulle :D Mumms! Sen gick vi ut. Vi gick till en å skulle man kunna säga. Det är typ som ett vattenfall! Det var så jävla mysigt! Vi hade det skit kul xD Vi var Jag, Oliwia, Johan, Elina, Christine, Trixie. Dom ända som saknades var Emma och Isak. Men Isak var sjuk och Emma åkte hem. Vära tråkmånsen!!!image5
Dom bästa!! :D Från vänster: Johan Elina, Oliwia, Christine och Trixie!

image6
Haha..! Jag, Elina och Oliwia i en hög :P Vi var skit nära att ramla i vattnet xD

image7
Våran egen totempåle xD Nerifrån och upp: Oliwia, Jag, Elina och Johan

xo xo
Anton

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Anton, ta bort mig från bilden som du visar högst upp!

2008-04-01 @ 22:13:14
URL: http://www.trixieeklof.blogg.se
Postat av: Trixie Eklöf

Behövs inte!! kom jag på

2008-04-01 @ 22:15:29
URL: http://www.trixieeklof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0