sveska arbete

Hello!
Idag har det varit rätt skoj. och ännu skojigare blir det eftersom att vi bara går två dagar i skolan den här veckan :D
Men iaf så håller vi på med ett kapitel på svenskan om att man ska skriva om tre länder. jag har valt tyskland, frankrike och danmark. Jag kallar den trubelresan. därför att allt går fel. jag tyckte först att det här var ett skit tråkigt kapitel men det visade sig vara rätt skoj. just nu skriver jag om tyskland. man ska skriva som att att man var där likosm på en resa. så i tyskland så har jag vart och set en borg som heter Kriebstein. den ska vart byggd för jätte länge sedan. och att det står om den på tre sidor i bibeln.
Nu ska jag äta mat, men efter det så ska jag skiva om det underbart roliga helgen på tivolit och markande, och så gjorde trixie en sak som jag och tänker skriva om...

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0