pluggis

Hola!

Jag ligger i min säng med datorn, mobilen, massa läxböcker och ett par högtalare! Datorn använder jag till just det här, xD bloggen aså.... mobilen och högtalarna till att lyssna på musik och läxböckerna tror jag dom flesta kan lista ut vad dom används till xD
Jag har Tyska och Engelska böckerna hemma just nu och tränar på  det. Har tyska glossor till imorn och engelska tills på fredag. Så man kan kort sagt säga att jag pluggar! xD Inte jätte kul men man måste ju tyvärr.  Sen måste jag träna på gitarren också och sen har jag bestämmt att jag ska ut och springa. Det händer tyvärr inte så ofta längre.

Måste fortsätta plugga nu :(

xo xo
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0