Nya deck

Hello!
Jag var hemma även idag. Men ska gå till skolan imorgon :D Har värkligen saknat min kompisar jätte mycket!
Vi var in till enköping, och var där typ hela dagen. Morfar  fick hjälpa oss att byta deck på vårna bil. Medan han höl på men det så gick jag och mamma ner på stan och köpte lite kanin mat. Min har nämligen tagit slut. Vi var in på djuraffären och kollade. Den maten som jag vet att min kanin gillar var slut. Så vi tog och prövade lite annat. Den nya matten ser lite läskig ut men på nåhot sätt god ut. Hoppas hon gillar det xD
När vi kom tillbaks till morfar så höl han på med det sista decket. Så jag sat mig på gräset och solade lite.  Fett nice! Och så roade jag mig själv med att ta lite kort med kameran. När jag hade det som skönast så var morfan klar och skulle göra rent decken :/ Det var inte bra tyckte jag för då var jag tvungen att flytta på mig om jag inte ville vara blöt. Och det e ju inte bra, jag är ju redan så himla förkyld så det får faktist vara nog nu! Men medan han höl på att spolla av dom fick jag en känsla av att jag ville ha vattenkrig xD Gud vad roligt!!! :D
Men det var väl ingen bra idé! xD

När det var klart så åkte vi hem och så gick jag hem och kollade på en jätte bra film, Black dog! En av dom bästa bilfilmerna jag set. För igentligen så gillar jag inte bil filmer. Men den här var riktigt bra! Men orkar inte förklara vad den handlar om. Men jag kan säga så här, den är baserad på en segn. Fett bra!!

PussKram
Anton

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Nya Däck" :P Thihi ;P

2008-04-26 @ 14:08:36
URL: http://www.trixieeklof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0