Ny mobil

Hej... igen :P

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg att jag skulle köpa ny mobil. Men nu har jag ändrat mig igen. Nu ska jag ha en som ser nästan lika dan ut, men lite bättre och nån tusenlapp dyrare. Men pengar hindra inte mig. Jag behöver bara spara i mågra månader så har jag dom där pengarna. Den nya är en HTC S730, den förra var en HTC S710. Så man kan väl typ säga att den här nya är uppdateringen på den gammla. Det finns ju såklart andra mycket bättre, men dom är så himmla jätte dyra, och jag orkar inte spara i typ ett halvår för att kunna köpa den!!
Så här ser den iaf ut

image18
Om ni vill se hur den andra ser ut så är det bara att leta lite bland dom andra inläggen.

Pusskram
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0