lediga!!

Hejsan!
gud så skönt att vi är lediga resten av veckan!:D den människa som kom på att man skulle fira varborg tackar jag som fan!!!
imorgon händer det! majbrasan:D fett skoj jag har längtat till denna dagen i flera månader nu! o vi har planer fetr det också :D fett skoj. men det e tyvärr typ bara jag och två tjejer som kan komma. det är den dåliga delen. aså dt skulle vara fett mycket skojigare om fler kunde komma. vi ska nämligen sova hos elina i deras husvagn. fett skönt att slippa familjen. iaf en natt :D och ännu skönare att ungås med kompisarna.
majbrasan tänds vid 20.00 tiden. så vi (familjen) har bestämt att vi ska grilla före. gud vad mums! det blir första gången i år. igentligen spelar det ingen roll vad vi grillar det är lika gott ändå. men jag älskar värkligen lax. och jag vill att vi ska grilla lax knyten med kapris och grönsaker och nån potatis. det är så jävla mumsigt!!!

nu ska jag nog sova. är helt slut.

godnatt!
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0