dans

Hejsan!

Idag var jag tvungen att gå upp skit tidigt! för kl. 09.30 skulle jag var inne i stan och sälja bröd med elevrådet för opdv. Men jag insåg när vi var på väg in dit att jag hade feber och så hade jag liksom skit ont i huvet och mådde allmänt piss! Men jag härdade ut och stog till kl.11.30 sen åkte jag och mamma til donken och käkade.
Det jag åkte in till enköping för främst var ju för att se Trixie dans. Jag måde igentligen så dåligt så jag borde åkt hem, men eftersom att jag lovade henne att komma så var jag där. Det blev lite långtåkigt när inte hon dansade. För dom andra som dansade var ba skit. Hennes grupp och så var det en grupp till som var dom bästa och roligast att se på.
När föreställningen var slut så messade jag med Trixie och så undrade hon vad jag tyckte och så svarade jag att hon var skit duktig. Och så berättade jag att jag var sjuk och så men ändå kom inte så för att kolla på henne. och hon ba svarade: Nawww... Vad gulligt av dig!

Jaja, nu ska jag sova och se om jag möjligtvis kan må lite bättre imorgon. Hoppas det! ;)

Godnatt!
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0