Dans

God Kväll!

I onsdags så fick vi en ny tjej till klassen. Hon verkar vara skyst! Hon heter Anja.

Men de var inte det jag skulle skriva om faktist xD Det kan jag ta upp i ett annat inlägg. Jo det är så att i morgon så ska jag åka och kolla på dans tävling. Min granne Alfred, ska dansa bugg. Det är inne på St: ilian. Det ät hans första tävling så jag har lovat att jag ska kolla. Så då kan jag ju inte bryta det löftet ;)
Och så ska jag även på dans nästa vecka. Då ska Trixie dansa. Vet inte vad det är fö något hon ska dansa. Hon dansar så mycket konstigt, eller gjorde iaf. Och det är samma dag och samma tid som Elevrådet ska stå på torget och sälja bröd till Operation dagsverket. Jag ska fråga Kattis om jag bara kan lämna bröd och sen sticka för även här han jag lovat att komma. Och jag har till och med köpt billjet till dansen så jag vill ju unte slänga bort massa pengar i onödan xD

På tisdag så ska elevrådet och kamratstödjarna åka till Cosmonova (vet inte om det stavas sådär?) Men ska bli fett kul!!! Efter det så ska vi på resturang.

Jaja ska sleepa nu!

Godnatt
Anton

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Vaddå gjorde? Jag danar fortfarande, och det är inte konstigt, det är en blandning mellan jazz-, street- och showdans!

2008-04-12 @ 23:58:01
URL: http://www.trixieeklof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0