Äntligen sommar!

Hello!
Åh, äntligen är det sommar! Tyvärr är jag sjuk :( Men det hindrar inte mig xD
Jag har redan vart ute. Och så tog jag med mig min kanin ut också. Men eftersom att jag är alergisk mot pollen så kunde jag inte vara ute så länge. Men när jag gick in så lät jag kaninen vara kvar ute (såklart i kopel xD)
Jag kollade till henne lite då och då. Men när min lille bror , Hampus, kollade så kom han in och ba:
Öh, hon har inget kopel på sig!
Och jag liksom trodde att han skojade med mig. Men jag gick iaf ut och kollade. Då var det ju sant. Men det värkade som att hon vart lös ett bra tag. För hon är inte så mycket för att röra sig. Hon sitter häldre ner och kollar och äter gräs. Men hon var iaf väldigt långt bort från koplet. Men hon bara sat ner hela tiden och kollade medan jag gick och hämtade det och så. Sen sat jag in henne i hennes bur. Men jag tyckte det var lite lol att hon inte hade hoppat iväg :P

Tyvärr är mår jag inte så bra så jag kan gå till skolan imorn :( Det är sund för jag saknar värkligen mina kompisar. Men på torsadag måste jag gå i skolan,  för då har jag utvecklingssamtal. Och  fast jag inte gillar dom så måste man ju gå.

Pusskram
AnToN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0