40 års fest!

Hejsan!
Idag var jag på 40 års fest! Det var fett tråk! Jag hattar vuxen kalas! Dom är alla lika tråkiga! Och alla andra kidsen som var där var vära mes tråk! Dom flesta av dom var liksom typ 4 år eller något sånt jag var iaf typ dubbelt så gammal som alla andra!  Tur att man man bara går på sånt nån gång ibland!
Jag tror dom såg att jaf hade tråkigt, för dom fixade så jag fick vara ensam och kunde kolla på film och äta godis och dricka så mkt jag ville! Filmen var rätt tråkig men iaf xD Den sista halvtimmen var bra. Då hände det iallafall något.

Jag kollar på nån film nu också, som dom sa skulle vara en rysare! Men jag tycker att den suger! Ska gå ut till resten av min familj och se vad dom håller på med!

xo xo
Anton

Kommentarer
Postat av: AGAINST HUMAN TRAFFICKING

Hjälp till att stoppa HUMAN TRAFFICKING
Engagera dig genom att sprida kunskapen vidare.
Länken finns på min blogg.

2008-04-05 @ 21:20:22
URL: http://Royalblue.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0